miercuri, 2 septembrie 2009

E salutul meu preferat:))

Eu sunt Alexa.Nu Alexandra nici Alexia ci Alexa.sunt din oradea..şiii ador ciocolataa,iubesc animalele-fire sensibilă- şi arta fotografică.

Deşii am un canon “săpun” şi sunt inca-n floarea varstei imi place să fotografiez şi să privesc. Cel mai mult ador să privesc stelele căzătoare. Când le vezi ai un mare gol in mintnte si inimă. Chiar şi 2 secunde. Pentru că ceea ce vezi ştii că nu poţi exprima in cuvinte.eh,asa e şi cu fotografiile,şi sper ca aşa să fie şi cu ale mele . Să le priveşti aşa cum priveşti stelele,cu pasune.

5 Comments:

  1. Seba said...
    Good luck :d
    Jeanine said...
    salut şi ţie, călător. din întamplare, avem aceeaşi destinaţie şi cam aceleaşi interese... ce-ai zice să călătorim împreună? abia aştept primele tale articole.
    jeanine.
    Emm said...
    nice :D
    mult succes >:D<
    Jeanine said...
    arata foarte bine profilul. imi place mult:d.
    Alexa said...
    mersi. :)

Post a Comment